Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήρια δήλωση του νέου Δημάρχου Ζίτσας Δ. Ρογκότη

Θέλω να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες προς όλους τους συνδημότες του νέου Δήμου Ζίτσας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε εμένα προσωπικά ως επικεφαλής και στο συνδυασμό μας.
Με την ψήφο τους και την πρώτη Κυριακή αλλά πολύ περισσότερο με την ψήφο τους την δεύτερη Κυριακή των αυτοδιοικητικών εκλογών μας έδωσαν τη δυνατότητα να αναλάβουμε τις τύχες του νέου Δήμου Ζίτσας. Η εμπιστοσύνη των συνδημοτών μας στη παράταξη ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ήταν συγκινητική και μας γεμίζει όλους και ιδιαιτέρως εμένα προσωπικά με τεράστιες ευθύνες.

Από την 1η Ιανουαρίου 2011 αναλαμβάνουμε ένα βαρύ φορτίο ως νέα Δημοτική Αρχή. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι με ήθος, αισιοδοξία, διάθεση για προσφορά, συλλογικότητα και σύνθεση, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις που ανοίγονται για την τοπική μας κοινωνία.
Εγώ και οι συνεργάτες μου τους οποίους με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω για την πολύτιμη συμβολή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου δώσαμε έναν έντιμο αλλά και συνάμα δύσκολο αγώνα. Έχουμε λοιπόν την πίστη ότι  όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε. Και ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ γιατί υπάρχει πνοή αλλαγής, όραμα και σχέδιο για το Δήμο και την ανάπτυξή του.
Στην προσπάθειά μας αυτή δεν περισσεύει κανείς. Θέλουμε και επιδιώκουμε την ενεργό συμμετοχή όλων των συνδημοτών μας στις αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής, την καλόπιστη κριτική τους αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών τους σε τοπικά ζητήματα.
Προσωπικά δεσμεύομαι ότι οι ευκαιρίες θα είναι ίδιες και ίσες για όλους τους συνδημότες. 
Σας ευχαριστώ όλες και όλους από τα βάθη της καρδιάς μου.
                                  Δημήτρης Ρογκότης 
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ        ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ   
                          ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου